ZAMĚŘENO NA VAŠE ÚSPĚCHY

Na plný plyn

Aktivní životní styl

Uspořádejte akci s nápoji XS Power Drink a maximálně využijte jejich potenciál.

Energetické nápoje jsou velkým hitem mezi návštěvníky klubů a studenty před zkouškami. Pomáhají také sportovcům podávat lepší výkony a cestovatelům bojujícím s časovými posuny.

Kromě kofeinu ale může plechovka běžného energetického nápoje obsahovat až čtyřnásobné množství cukru než plechovka bežného nealkoholického nápoje. Protože ale lidé čím dál více dbají na zdraví a výživu, mají VPA fantastickou příležitost propagovat nápoj XS™ Power Drink – chutná totiž skvěle, přestože neobsahuje lepek ani cukr!

Obchodní diskusní skupina Quartz oznámila, že celosvětově se zisky průmyslu zaměřeného na energetické nápoje zvýšily z 3,8 miliard dolarů v roce 1999 na 37,5 miliard dolarů v roce 2013 (na základě údajů z trhů společnosti Euromonitor). Jedná se o více než 620% růst.

Využijte tohoto žhavého trendu a sponzorujte zábavné akce, které pro společnost Amway a její výrobky nadchnou potenciální zákazníky i mladou generaci VPA.

Promluvili jsme si se dvěma VPA – Berndem Catterfeldem (18%) z Německa a Petrem Štěpánkem (Zakladatelský platinový VPA) z České republiky o tom, jak maximálně využít potenciál nápoje XS Power Drink.


Jak s pomocí nápoje XS Power Drink získáváte potenciální VPA?

Bernd: Často lidem nápoj XS Power Drink dávám jako dárek, aby se mohli sami přesvědčit, jak je skvělý. Jejich reakce jsou úžasné – devět z deseti potvrdilo, že se jedná o první energetický nápoj bez cukru, který i báječně chutná. Je tedy hned jasné, proč jsou VPA z výrobků tak nadšení.

Štěpánek: Nápoj XS Power Drink nabídnu potenciálním VPA a přiblížím jim jeho příběh a filosofii – proč děláme to, co děláme. To je klíčem k inspiraci ostatních.


Popište svou první akci s nápojem XS Power Drink.

Bernd: Často dělám DJe v klubech a mám kontakty na několik agentur. Naše první párty s nápojem XS Power Drink byla velice úspěšná. Lidé nápoj s radostí zkoušeli a jejich reakce byla skvělá.


Proč je nápoj XS Power Drink ideální ke sponzorování?

Štěpánek: Když jsem navštívil Laguna Beach v Kalifornii – kde se tento nápoj zrodil – uvědomil jsem si, že XS Power Drink není jen nápoj. Je to životní styl a postoj. Podobá se surfování – nesoutěžíme o vlnu s ostatními, dělíme se o ni. Taková je i moje filosofie při sponzorování – dělím se s ostatními o důležité hodnoty, o naději a o příležitosti.


Jaké je ideální prostředí k prodeji nebo propagaci nápoje XS Power Drink?

Bernd: Nápoje nabízíme tam, kde se lidé cítí dobře. Mladí lidé často navštěvují kluby a párty, takže zde můžete s propagací výrobku snadno začít. Mnozí si rádi vyzkouší dobré výrobky, které plní to, co slibují.


Co byste poradili VPA, který bude pořádat akci s XS Power Drink?

Bernd: Žádné anonymní reklamy nebo pozvánky. Začněte u lidí, které osobně znáte. Nechejte je výrobek vyzkoušet. Pokud je zaujme, přivedou na další akce své přátele.

Abychom Vám mohli na našich internetových stránkách nabídnout co nejlepší uživatelský zážitek, používáme soubory cookies. Tyto soubory se ukládají do Vašeho prohlížeče a většina internetových stránek je používá k tomu, aby Vám uživatelský zážitek přizpůsobila na míru.

Budete-li naše internetové stránky i nadále používat, aniž byste změnili nastavení, souhlasíte s využíváním souborů cookies.

Rozumím