DOUBLE X – opravdová hollywoodská hvězda
Výživa a životní styl
Slavná rodina skvěle zvýšila povědomí o tomto legendárním doplňku stravy.
Slavná rodina skvěle zvýšila povědomí o tomto legendárním doplňku stravy.
Od roku 1950 jsme byli svědky mnoha změn. Role žen se v rámci rodiny i celé společnosti velice změnila a z „hospodyň“ se staly mnohem rovnocennější partnerky a kolegyně svých mužských protějšků.
S tímto na paměti se tedy můžeme se zalíbením ohlédnout do minulosti a podívat se na jedny z prvních amerických propagačních materiálů tohoto špičkového doplňku stravy od společnosti Amway. V roce 1954 stačilo Američanům, kteří doplněk NUTRILITE™ DOUBLE X™ ještě neznali, otevřít tehdejší velice oblíbený časopis LIFE. Uvnitř Alan Ladd a Sue Carol, manželé a slavní herci, pózovali se svými dětmi a rodinám doporučovali přečíst si brožuru FACTS (Fakta). Reklama odpovídala postojům tehdejší doby, ale její hlavní poselství je relevantní i dnes. I v současnosti se totiž snažíme zajistit „rodinám veškeré přínosy moderní vědy zaměřené na výživu“.
Zákazníci, kteří chtěli zlepšit své zdraví, se v tomto celonárodním časopise dočetli, že více informací o vitaminech, minerálních látkách a doplňcích stravy získají od distributora značky Nutrilite. Jednalo se o geniální marketingový tah, který zvýšil prodej doplňků stravy o 50 procent v porovnání s předchozím rokem.
Propagovaná brožura FACTS Američanům vysvětlovala, proč je důležité užívat doplňky stravy k zaplnění mezer ve výživě. Tyto mezery mohou být způsobeny špatnými stravovacími návyky i přílišným vařením a zpracováváním přísad, které ničí některé vitaminy a fytonutrienty. Brožura rovněž uváděla různá tvrzení týkající se zdraví a vitaminu A, vápníku a 15 dalších vitaminů a minerálních látek, které jsou zásadní pro naši optimální kondici. Na jejich blahodárné účinky přišel zakladatel značky Nutrilite, Carl F. Rehnborg, a později je potvrdil i Úřad pro kontrolu potravin a léčiv.
Carlovo nadšení bylo nakažlivé. I po odchodu z veřejného života u sebe nosil krabičku s doplňkem DOUBLE X, viz obrázek nahoře vlevo! Rád také spontánně promlouval k nadšeným posluchačům o důležitém vlivu rostlin na lidské zdraví. Carlův odkaz dál nese jeho syn, Sam Rehnborg, Ph.D., prezident a CEO značky Nutrilite, a jeho žena Francesca. Sam je na obrázku nahoře vpravo, přímo na propagační fotografii z minulosti.
Přesné složení doplňku stravy DOUBLE X se po celých uplynulých 70 let neustále vyvíjelo a je ideální pro fyzicky náročná nebo stresující období života. Tento velice úspěšný doplněk stravy* využívá špičkové vědecké poznatky, zároveň je ale stále věrný Carlově původní vizi: zajistit nám vyvážené stravování zaplněním mezer ve výživě s pomocí každodenně užívaného doplňku stravy bohatého na výtažky z rostlin.
* Zdroj: Euromonitor International Limited; Maloobchodní hodnota v RSP; všechny kanály, 2016.
Abychom Vám mohli na našich internetových stránkách nabídnout co nejlepší uživatelský zážitek, používáme soubory cookies. Tyto soubory se ukládají do Vašeho prohlížeče a většina internetových stránek je používá k tomu, aby Vám uživatelský zážitek přizpůsobila na míru.
Budete-li naše internetové stránky i nadále používat, aniž byste změnili nastavení, souhlasíte s využíváním souborů cookies.