Nákupní košík (0) 0 Nákupní košík

Košík je prázdný

Děkujeme vám! Vaše nákupní seznam položky byly přesměrovány do obchodu online.

Jít nakupovat
ZAMĚŘENO NA VAŠE ÚSPĚCHY
© Getty Images

Tipy a nástroje na prodej zařízení eSpring

Novinky v podnikání

Máte rádi zařízení eSpring, ale nevíte, jak svoje nadšení přenést na své zákazníky? Nabízíme Vám pomoc!

Začneme od toho nejdůležitějšího – musíte správně zvládnout základy. Než se ponoříte do technických detailů nebo začnete používat digitální nástroje, jako je například nově uvedená eSpring Kalkulačka úspor (o té více později), při zahájení konverzace se svými zákazníky byste neměli zapomenout na tři klíčové věci:

1. Zjištění potřeb zákazníka

Bez ohledu na to, jak nadšeně byste chtěli vyjmenovávat všechny výhody zařízení eSpring (a že jich je ), při konzultaci je v první řadě důležité naslouchat tomu, co Vám zákazníci říkají, abyste mohli zjistit jejich potřeby. Když pochopíte jejich základní přání a obavy, budete v mnohem lepší pozici, abyste jim mohli poskytnout relevantní informace a správné řešení.

Jak to udělat nejlépe? Pokládejte doplňující otázky a pečlivě naslouchejte. Doplňující otázky začínají slovy „jaký“, „jak“ a „proč“. Tím získáte podrobnější odpovědi namísto prostého „ano“ či „ne“. Věnujte pečlivou pozornost tomu, co Vám zákazník říká. Dejte mu pocit, že si ho vážíte.

2. Navázání osobního vztahu

Dále byste měli se zákazníkem navázat osobní vztah. Jsou potřeby Vašeho zákazníka stejné nebo podobné důvodům, proč jste si zařízení eSpring koupili Vy? Podělte se o svoji zkušenost!

3. Vysvětlení výhod

Teď vysvětlete výhody zařízení eSpring takovým způsobem, který vyřeší zákazníkovy potřeby. Proč se zaměřit na výhody? Ukážete tím, čím se výrobek Amway liší a proč je jedinečný, probudíte tím důvěru v daný výrobek a nabídnete jasné řešení, které odpovídá potřebám zákazníka.

© iStockphoto

Konzultační praxe: propojte potřeby s výhodami

Jste připraveni na setkání se zákazníkem? Zde uvádíme několik příkladů, jak můžete během konzultace propojit jejich klíčové obavy s výhodami zařízení eSpring :

Obava: „Nemáme rádi kohoutkovou vodu kvůli její kvalitě.“
Výhoda zařízení eSpring: Odstraňuje to špatné. Účinně odstraňuje 160 kontaminantů a hubí více než 99,99 % choroboplodných bakterií a virů přenášených vodou, ale také oocysty*, kvasinky a plísně, které se mohou v pitné vodě vyskytovat. Nejlepší na tom je, že ve vodě ponechá veškeré prospěšné minerální látky a důležité přírodní živiny.

Obava: „Nebaví nás ze supermarketu nosit těžké lahve s balenou vodou.“
Výhoda zařízení eSpring: Zařízení eSpring je nejprodávanější značkou domácích zařízení na úpravu pitné vody na světě (na základě analýzy globálních tržeb za rok 2018 provedené společností Verify Markets), které se snadno se udržuje – filtr je třeba vyměnit jen jednou za rok nebo po 5 000 litrech (podle toho, co nastane dříve) a je to snadné.

Obava: „Nechceme nakupovat plastové lahve – je z nich příliš mnoho odpadu a škodí životnímu prostředí.“
Výhoda zařízení eSpring: eSpring minimalizuje množství odpadů a závislost na jednorázových plastových lahvích. Díky moderní technologii neplýtvá při každodenním používání vodou a brání šíření plastů.

Obava: „Nejsme nadšeni z toho, kolik balená voda stojí.“
Výhoda zařízení eSpring: Jednou z funkcí eSpring Kalkulačky úspor je to, že Vám umožňuje vypočítat úspory na základě individuální spotřeby balené vody. Nyní je ten pravý čas si tento nástroj představit a blíže o něm pohovořit.


* Eliminace oocyst UV zářením se týká giardiózy a kryptosporidiózy

Tři tipy na používání eSpring Kalkulačky úspor

Tip 1: Než se začnete seznamovat s novou eSpring™ Kalkulačkou úspor, zjistěte si:

  1. průměrnou cenu za m³ kohoutkové vody ve městě nebo regionu, v němž Váš zákazník žije,

  2. průměrnou cenu 1 litru balené vody ve městě nebo regionu, v němž Váš zákazník žije.

Tip 2: Užívejte si s eSpring™ Kalkulačkou úspor zábavu, používejte tento nástroj k výpočtu individuálních potenciálních úspor nákladů, kterých mohou Vaši zákazníci dosáhnout, a předkládejte tato fakta zábavnou formou. Pokud Vám například vyjde, že nebudete muset odnosit 1 500 kg balené vody, přirovnejte tento výsledek k něčemu, co se může zákazníka týkat – tolik váží osobní auto, apod.

Zde jsou vstupní údaje, které byste měli zadat pro dosažení nejlepších výsledků:

  1. průměrná cena kohoutkové vody za m³

  2. průměrná cena balené vody za litr

  3. domácnost – počet dospělých

  4. domácnost – počet dětí a jejich věk

  5. Doporučený příjem vody

Na základě těchto parametrů Vám kalkulačka poskytne přibližný odhad:

  1. návratnosti investice do zařízení eSpring

  2. roční úspory nákladů

  3. množství kilogramů, které už zákazník nebude muset nosit, jakmile přestane nakupovat balenou vodu

Tip 3: Abyste byli co nejlépe připraveni na každou konzultaci o zařízení eSpring bez ohledu na potřeby Vašich zákazníků, bedlivě sledujte všechna školení Amway Academy, speciální nabídky a sdělení o zařízení eSpring.
Přitom se můžete podívat na videoseriál o zařízení eSpring , který je k dispozici na serveru Amway Media. Tato videa Vám při konzultacích také pomohou.

Amway Academy Vám přeje úspěšné konzultace!

Abychom Vám mohli na našich internetových stránkách nabídnout co nejlepší uživatelský zážitek, používáme soubory cookies. Tyto soubory se ukládají do Vašeho prohlížeče a většina internetových stránek je používá k tomu, aby Vám uživatelský zážitek přizpůsobila na míru.

Budete-li naše internetové stránky i nadále používat, aniž byste změnili nastavení, souhlasíte s využíváním souborů cookies.

Rozumím