Nákupní košík (0) 0 Nákupní košík

Košík je prázdný

Děkujeme vám! Vaše nákupní seznam položky byly přesměrovány do obchodu online.

Jít nakupovat
ZAMĚŘENO NA VAŠE ÚSPĚCHY
© Getty Images

Lídr. Tým. Vize.

Novinky v podnikání

Nová generální ředitelka pro Evropu a jižní Afriku Melodie Nakhle a její tým nám odhalují své plány do budoucna a také nám poví o růstu, strategii a budoucnosti Amway…

Charismatická, zapálená a vizionářská – to jsou tři výrazy, které charakterizují Melodie Nakhle, která se počátkem roku 2020 ujala pozice generální ředitelky pro Evropu a jižní Afriku. Melodie není v Amway nováčkem. Více než deset let strávila na různých pozicích v rámci společnosti, kde se zaměřovala na budování silných značek, překonávání výzev a uplatňovaní udržitelných obchodních řešení.

Lídr s vizí

Když se Melodie zeptáte, co ji inspiruje, řekne, že potenciál Amway a odhodlání společnosti pomáhat lidem žít lepší a zdravější život. Toto odhodlání je připravena naplnit tím, že podpoří vedoucí VPA, pomůže novým VPA dosáhnout úspěchu, pomůže jim přilákat a udržet zákazníky díky špičkovým výrobkům a povzbudí je k intenzivnějšímu zapojení v komunitách zaměřených na společné touhy a zájmy.

S tímto východiskem hodlá Melodie uskutečnit firemní vizi A70, o které se domnívá, že je správným směrem do budoucna.

„Máme vše, co k tomu potřebujeme“

Jak Melodie zdůrazňuje, pro uskutečnění vize A70 již evropské a jihoafrické trhy mají vše potřebné, aby VPA mohli budovat zisková a udržitelná podnikání. Právě proto se intenzivně zaměřuje na to, aby VPA pomohla budovat online i offline společenství a aby bylo pro VPA snadné se v těchto komunitách zákazníků angažovat a udržet si je. Jedná se o strategii, kterou podpoří digitální nástroje, jednoduchý způsob nakupování, neodolatelné výrobky, obchodní informace přímo od zdroje a dále také trvalé partnerství s VPA.

„Naší vášní – tím, co náš žene kupředu – je úspěch VPA. Chceme, aby VPA dosahovali zisku; chceme, aby měli silná a udržitelná podnikání; chceme, aby toto podnikání podporovalo potřebné a inspirovalo je i jejich životy,“ uvádí.

K realizaci tohoto cíle si Melodie vzala na pomoc do svého týmu dva odborníky z řad zaměstnanců Amway. Jsou jimi Ruben Familia a Imran Zaman. Ruben, který se ujal funkce Chief Sales Officer pro Evropu a jižní Afriku, pracoval uplynulých 18 let v Amway na zlepšení provozní efektivity a optimalizaci výkonnosti. Imran, který nově zastává funkci Chief Digital & Marketing Officer pro Evropu a jižní Afriku, začal v Amway pracovat v roce 1998 a stál v čele řady klíčových marketingových a digitálních strategií pro značky, výrobky a digitální transformaci. Společně tvoří impozantní tým, který se zaměří na další rozvoj neuvěřitelného potenciálu Amway v Evropě a jižní Africe.

Od vize k realitě

V následující fázi bude Melodie se svým týmem tuto strategii, jejíž součástí je odhodlání posílit podporu VPA na každém kroku jejich podnikatelské cesty, uskutečňovat. V rámci přístupu, realizovaného v úzké spolupráci s VPA, se zaměří na zavádění smysluplnějších programů odměn, nových výrobků, účinných nástrojů pro budování podnikání a na moderní způsoby nakupování. Pro letošní rok byly vytyčeny tyto tři konkrétní cíle:


1. Zavedení programu Core Plus+

„Program Core Plus+ je právě teď naší velkou prioritou. Vrací se k zaměření na ziskovost a zákazníka a zajišťuje rovnováhu mezi šířkou a hloubkou podnikání, která je pro VPA zárukou zdravější obchodní struktury a vyšší míry rekvalifikace v meziročním srovnání,“ vysvětluje Ruben. „Je to velmi komplexní program, který uvádí v život vše, co jsme se naučili – to nejlepší z nejlepšího – ze všech programů na podporu růstu po celém světě. Nezáleží tedy na tom, v jaké fázi své cesty se právě nacházíte, program Core Plus+ Vám bude vždy oporou.“

Klíčovou součástí tohoto přístupu je podpora VPA – těch nových i těch zkušených – při zvyšování orientace na zákazníka a lepší řízení zákaznických zkušeností a jejich vztahů s cílem vytvářet ziskovější a udržitelnější podnikání.


2. Digitální transformace

„Digitalizace bude klíčovým prvkem, který VPA zajistí úspěch nejen dnes, ale i do budoucna. Existují společné oblasti, na které se zaměřujeme. Jsou to např. schopnost nakupovat, získávat potenciální zájemce, školit, učit se, řídit vlastní podnikání, svou skupinu a vést je,“ říká Imran.

Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, jsou nové moderní internetové stránky, které VPA i jejich zákazníkům nabízejí smysluplný a inovativní prožitek při nákupu výrobků a zároveň poskytují VPA řadu komplexních obchodních nástrojů.


3. Podpora firemní kultury

„Naši zakladatelé Rich a Jay jsou skvělým příkladem přístupu zaměřeného na růst a naši vedoucí VPA jej ve svém podnikání již uplatňují. Neustále přizpůsobují svůj styl způsobu budování svého podnikání, upravují způsob své práce a vyvíjejí se, aby uspokojili své potřeby,“ říká Melodie.

„Ve společnosti Amway se také rozhodně chceme dále posouvat tímto směrem a chceme se zaměřit na růst, a to tím, že našim vedoucím i novým VPA nabídneme nejrůznější nástroje, akce a příležitosti. Chceme jim vytvořit ty nejlepší podmínky pro to, aby mohli i nadále pomáhat lidem ke zdravějšímu a plnohodnotnějšímu životu. Partnerství je v tomto procesu zásadní, a proto plánujeme mnohem více iniciativ zaměřených na zapojení vedoucích i nových VPA, abychom jim dodali síly.“

Vedení v době krize

S nástupem epidemie COVID-19 se nejvyšší prioritou okamžitě stalo zdraví a bezpečnost. A i když Melodie lituje, že se s vedoucími VPA nemohla setkávat, jak bylo původně plánováno, je přesvědčena, že zaměstnanci společnosti Amway a VPA se v průběhu krize sblížili a že portfolio výrobků se ukázalo být silné. „Naše výrobky a řešení se přirozeně zaměřují na zajišťování celkové pohody a umožňují lidem žít bezpečněji, lépe a zdravěji,“ říká. „Je to téma, které se během současné krize dostalo do popředí – a nepředpokládáme, že se to v dohledné době změní.“

Krize také urychlila některé plány týkající se digitalizace a nabízí Melodii a jejímu týmu příležitost posílit VPA ještě dalšími způsoby. „Zrychlili jsme digitalizaci, abychom zaměstnancům a VPA umožnili komunikovat, být ve spojení a pracovat vzdáleně pomocí nejrůznějších platforem,“ říká Imran, „a zveřejňovali jsme užitečný obsah o tom, jak se postarat o sebe a o své blízké, o jejich blaho a imunitu.“

Nyní, když si všichni zvykají na nové poměry, vypadá budoucnost lépe než kdy předtím. „Když cítíte podnikatelského ducha, který z VPA vyzařuje, a vidíte ten potenciál, kterého mohou se správnou podporou společnosti dosáhnout,“ pokračuje Ruben, „tak nás opravdu nemůže nic zastavit.“

A jak to vypadá do budoucna?

„Jsem si naprosto jistá, že s tímto týmem ve vedení, s odhodláním našich zaměstnanců a s partnerstvím s našimi vedoucími VPA vyjdeme z krize silnější než kdykoli předtím,“ prohlašuje Melodie. „Ohledně naší budoucnosti jsem neuvěřitelně optimistická.“

Abychom Vám mohli na našich internetových stránkách nabídnout co nejlepší uživatelský zážitek, používáme soubory cookies. Tyto soubory se ukládají do Vašeho prohlížeče a většina internetových stránek je používá k tomu, aby Vám uživatelský zážitek přizpůsobila na míru.

Budete-li naše internetové stránky i nadále používat, aniž byste změnili nastavení, souhlasíte s využíváním souborů cookies.

Rozumím